Hallo kinderen van Keijenborg!
Doen jullie mee aan de optocht?
Bouw een leuke kleine wagen, versier je fiets of loop verkleed mee, alles kan!

Je hoeft je niet op te geven, zorg dat je zondag 21 juni om 13.00 uur bij Maria Postel aan de Pastoor thuisstraat staat.
Daar wordt je ingeschreven.
Altijd prijs!!!